کد خبر: ۱۶۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از کم‌کاری مسئولان فارس تا راه‌اندازی مسیر جدید صدرا به سمت شیراز 

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌ منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


انعقاد ۱۲۱ قرارداد در شهرک‌های صنعتی سپیدان
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: سپیدان با فعالیت سه شهرک صنعتی دولتی و دو شهرک صنعتی غیردولتی سهم مؤثری در توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در استان فارس دارد و تاکنون ۱۲۱ سرمایه‌گذار در آنها مستقر شده‌اند.


کم‌کاری مسئولان فارس برای تأمین روشنایی کمربندی شیراز
 طبق وعده مسئولان فارس بنا بود که تا ایام نوروز ۱۴۰۳ مشکل تأمین روشنایی کمربندی شیراز مرتفع شود؛ اما حتی در روزهای آخر فروردین هم شاهد تحقق این وعده نیستیم.


روابط عمومی‌ها افسران جبهه آگاهی بخش هستند
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس از روابط عمومی‌ها به‌عنوان سفیران امید یاد کرد و خواستار مشارکت بیشتر آن‌ها در حوزه تحقق شعار سال و اطلاع رسانی مطلوب شد.


اسامی معلمان نمونه فارس اعلام شد
 سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس اسامی هشت معلم نمونه این استان که به مرحله کشوری معرفی شده‌اند را اعلام کرد.


جهاد دانشگاهی آماده ارائه خدمات پزشکی بازساختی
 رئیس جهاد دانشگاهی فارس گفت: جهاد دانشگاهی آماده ارائه خدمات تحقیقاتی به محققان و پزشکان جهت آماده‌سازی سلول بنیادی ژله وارتون مورد تأیید غذا، دارو و ارائه خدمات درمانی به بیماران پیسی است.


حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
 نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خواستار همکاری دولت و مردم برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» شد و گفت: برای این مسئله باید حرکت جهادی صورت گیرد.

از کم‌کاری مسئولان فارس تا راه‌اندازی مسیر جدید صدرا به سمت شیراز 


راه‌اندازی مسیر جدید صدرا به سمت شیراز 
عضو شورای شهر صدرا از راه‌اندازی خط جدید در حوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت میدان اطلسی شیراز به نام خط شهید سلیمانی خبر داد.


اقدام سپاه پاسداران باعث افتخار همه مسلمانان جهان شد.

 امام‌جمعه اهل سنت شهر اِوز گفت: اقدام سپاه پاسداران در عملیات اخیر بسیار دقیق و به‌موقع و باعث افتخار و عزت نفس همه مسلمانان جهان بود که بسیار قابل ستایش است و امیدوارم که همیشه قوی و قدرتمند باشند و در مقابل دشمنان دین با اقتدار کامل بایستند و از حریم دین دفاع کنند.


شادی مردم فارس در تنبیه رژیم صهیونیستی
 مردم استان فارس از زن و مرد تا کودک، نوجوان و بزرگ‌سال در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی شادی کنان به‌صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند. 


مشکلی برای توزیع سوخت در فارس وجود ندارد
 مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: هیچ مشکلی برای توزیع سوخت در این استان وجود ندارد و هم‌اکنون همه پمپ‌بنزین‌های استان فعال هستند.


از سرگیری پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز
 مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت: پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز که از صبح یکشنبه تا ساعت ۶ صبح دوشنبه، کنسل شده بود از سرگرفته شد.

تساوی نماینده فوتبال فارس 
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک مقابل آریو اسلام‌شهر تهران متوقف شد.


بازدید از آرامگاه سعدی در اول اردیبهشت‌ماه رایگان شد
 مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس از آماده‌سازی مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدی برای اجرای مراسم بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن یاد روز سعدی، بازدید از این مجموعه فرهنگی در اول اردیبهشت‌ماه رایگان شد.


آتش‌سوزی انبار کالا در میدان مهارت شیراز
 آتش‌نشانی شیراز: حریق گسترده‌ای، انبار کالا در کوچۀ هشت میدان مهارت شیراز را در برگرفت که به دنبال آن ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شده و در حال اطفای حریق بودند.


واگذاری ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس واگذار شد.


اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
 در نشست هیأت‌رئیسه قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت (ع) شیراز بر ضرورت مشخص‌شدن اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی تأکید شد.

 

از کم‌کاری مسئولان فارس تا راه‌اندازی مسیر جدید صدرا به سمت شیراز 


عمارت کلاه‌فرنگی آباده در چندقدمی بازگشایی
 شهردار آباده گفت: در دفتر اسناد رسمی ۶ دنگ مالکیت رسمی عمارت کلاه‌فرنگی آباده با نام شهرداری آباده ثبت شده است و این نوید را به مردم می‌دهیم که در نیمه دوم سال جاری عمارت کلاه‌فرنگی را بازگشایی کنیم.


ارتش همیشه همراه مردم است
 استاندار فارس به بیان دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های نیروهای ارتش در طول دوران انقلاب پرداخت و گفت: ارتش همیشه همراه مردم است.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان